23-10-2014

TIPS | AUTUMN IS BACK IN TOWN!

BRRRR, wat is het koud! De herfst is officieel begonnen. De bladeren vallen van de bomen en iedereen haalt zijn winterjas weer van zolder. We mogen natuurlijk niet klagen, want we hebben een heerlijke nazomer gehad. Maar ik moet toegeven, het is weer wennen.. Het liefst ga ik op deze eerste koude dagen van het jaar lekker op de bank liggen met een warme plaid over me heen en een heerlijke kop thee. Alleen moet er ook op deze koude dagen gewerkt worden en gaan alle gewone dingen gewoon door, maar als ik straks aan het einde van de dag thuis kom, gaan de ‚koude’ voetjes omhoog en laat ik mezelf heerlijk op de bank ploffen. TV aan, plaid over me heen en een grote kop thee waar ik met mijn koude vingers omheen krul. Dat noem ik nog eens genieten! Dus lieve lezers, ik zou zeggen laat jullie mooie bankstellen vanavond niet voor de sier staan maar ga er is heerlijk languit op liggen met een vrolijke plaid van OYOY over je koude voeten. Als je geen tijd hebt om lekker op de bank te liggen zijn bijvoorbeeld het kleed oprollen met een mooie leren band of het plaid gebruiken als speelkleed voor je kindje leuke interieurtips! Het plaid is kleurrijk en geeft je interieur een vrolijke boost tijdens deze donkere dagen! Ook verkopen we op deens.nl leuke mokken, waaronder de houten mok van Madam Stoltz





Geen opmerkingen:

Een reactie posten