14-04-2015

TIPS | TAFELKLEM 'TOON' IN HET ZONNETJE

http://www.deens.nl/blog http://deens.nl/woonshop/woonaccessoires/overig/tafelklem-deens-antraciet.html

http://deens.nl/woonshop/woonaccessoires/overig/tafelklem-deens-antraciet.html

 

Zitten jullie ook lekker in het zonnetje? Ik typ deze blog heerlijk vanaf de tuintafel met mijn hoofd pal in de zon. Wat hebben we daar toch een tijd op moeten wachten he. Ik hoop van harte dat het nu echt Lente is geworden en we de komende tijd alleen maar lekker weer houden. Want wat word ik er vrolijk van. Maar even over tot de orde van de dag want ik zou zo uren kunnen praten over het feit waarom ik zo van de zon houd. Waarom ik er blijer van word en over het feit dat onze poes vandaag voor het eerst naar buiten mocht. Maar laten we het daar allemaal maar niet over hebben. Ik vroeg me namelijk af of jullie de tafelklem van DEENS.NL ‘eigen label’ al eens voorbij hebben zien komen op onze sfeerplaatjes of op onze Instagram en Facebook? Deze tafelklem ‘Toon’ doet het namelijk erg goed in onze webshop. Ze zijn op dit moment alleen verkrijgbaar in het grijs. De kleuren van de DEENS.NL ‘eigen label collectie zijn te gekke kleuren en stylish met elkaar te combineren als je het ons vraagt. De tafelklem is leuk voor aan de eettafel, in de keuken, op de tuintafel, enzovoort. Je kunt het zo gek bedenken en het kan eraan. Leuke lampionnen, lampjes, bloempotjes, enzovoort. De wandkastjes, de magneetborden, de kapstop van DEENS.NL ‘eigen label allemaal zijn ze functioneel en kleurrijk. Wij houden ervan. Doordat het echt basic woonmeubelen en accessoires zijn kun je ze bij iedere woonstijl combineren. Benieuwd? Dan moet je zeker even in onze woonshop kijken. Nou vooruit dan.. Omdat we het toch over de tafelklem hebben en ik nou heel toevallig aan de tuintafel zit waar een tafelklem op bevestigd zit zal ik jullie een kijkje geven van mij genietend in de zon en natuurlijk van de Tafelklem zelf. Aan de grijze Tafelklem ‘Toon’ hangen de Lantaarns ‘Drop’ van House Doctor en de Macrame bloempot hanger van Madam Stoltz. Deze lantaarns van House Doctor zijn ’s avonds natuurlijk super leuk met een waxinelichtje erin. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten